למנוע הונאות האשראי וגניבת זהות

מאמר מצוטט מתוך ספר חדש, “כיצד לבצע עבודה עידן החלל עם זכויות יוצרים” האבן גיל המוח TM 2004, כל הזכויות שמורות, על-ידי אבוט ערב, את מארגן הדראג מדי שנה מיליארדי דולרים בעבריין הונאות האשראי באזרחים תמימים. עם כל כך הרבה מידע אישי לרשות הציבור (או זמין בקלות למישהו עם המחשב ידע בינוני) חיוני לפתח הרגלים טובים כדי למנוע נפילתן בידי פושעים שלך מידע. אתה עשוי לקבל מישהו כדי ליצור זהות מלאה (לקבל רשיון הנהיגה, וכו ‘) על בסיס רק כמה פיסות מידע. אני יודע שהעובד סבלו פקד על הפגיעה משימת מכן להחיל עבור נכות. זה היה מפוחד הרבה כאשר הוא סירב.

לפי רישומי מוסכמת על פיצוי כי היה כבר איסוף נכות עבור השנה וחצי האחרונות. מישהו היה נכנס שלו הידיים מידע מספיק לרוקן את חשבון שלך! זה יכול לקחת שנים ואלפי דולרים לתיקון של גניבת זהות, הונאות האשראי או טעות פשוטה של ערך מפתח של עובד הלשכה אשראי. לוקח כמה דקות כך אתם יכולים אלה עצות פשוטות: להשמיד את כל הצעות אשראי מאושרות מראש הזן הדואר לפני שאתם זורקים אותם משם. אחרת, כל אחד למלא כתובת חדשה ולקבל אשראי בשמך. השתמש המגרסה נייר עבור כל המסמכים עם המידע המשפטי או הפיננסי כלולים. הירשם לקבלת כל כרטיסי האשראי שלך עם ‘ אנא, בקשו זיהוי עם תמונה “במקום החתימה שלו. לעולם לא לתת מספר זהות או כרטיס אשראי שלך בטלפון אלא אם כן ליזום את השיחה אתה יודע שאתה מדבר אליו. מעולם לא לשאת את מספר תעודת הזהות בארנק.

אין צורך לתת המספר חברות הזקוקות לה, למרות שיש להם את הזכות לסרב לתת שירות. מקומית־גרמנית הממשלה, סוכנות תעסוקה או מס הקשורים חקירות יש לענות. להפחית את מספר הצעות מאושרות מראש שאתה מקבל כאשר אתה מחיל עבור אלה ללשכות אשראי למשוך את שמו מתוך הרשימות: TRW (800) 353-0809 Equifax (800) 219 1251, TransUnion (800) 2858 241. פעם בשנה עם טיפול שלך Experian (800) 682-7654 אשראי דוח וקובץ ללא תשלום ביטוח לאומי, (800) 772 – 1213. אם נשללת אשראי מבוסס על הדוח שלך, פליטת אשראי הלשכה עליך לספק עותק חינם על פי בקשה למרות שהם בדרך כלל תשלום עבור זה. אם אין לך עסק ‘של בעל מערכת קבצים החיים’, היחסים חסכונית ערכת עסקים קטנים בית וקובץ שימוש בעסק שלי, מה קל לי, כדי להבטיח שביעות הרצון שלך. (אינם מספקים מידע חסוי אודות דואר אלקטרוני או עסקאות באינטרנט-פיננסיות אלא אם הוא מוצפן ובטוחה. חיפוש (SSL) אחריות בודק ובודק גופים אימות חייבים לספק אותו הגנה כמו ללשכות אשראי, כגון גישה שלך ח ותיקון שגיאה. אם ההמחאה נדחה, היא מקבלת את שמה של הסוכנות. לקבלת סיוע ביצירה מחדש של אשראי טוב ותיקון שגיאות, שירותי ייעוץ האשראי הצרכני ללא כוונת רווח יכול לעזור לך. כדי למצוא במשרד הקרוב לך להתקשר (800) 388-2227. עצות לחסכון בזמן חינם נוספים זמינים עבור יותר מ- 15 שנים, אווה אבוט כתיבה, דיבור והותאמה התייעצות עם בכירים, מנהלים ובעלי עסקים, הגדלת האפקטיביות שלהם בארגון של כלים, טכניקות כדי להמיס סופת השלג של נייר ולהתמודד עם דוא ל עומס יתר. אווה הוא מארגן הדראג, מומחה, של הפרודוקטיביות האישית שהחוכמה שלהם הגיע לדפים של ניו יורק טיימס, אישה עובד משרד ביתי מחשוב.