איך יש משלך הכלבנות של כלבים (חלק ראשון)

ישנם גזעי כלבים רשומים יותר ממאה. סוג של כלב לזהות הוא בעצם לקשר זאת עם הגזע שלהם. חיה גזעי שייך לקבוצת מתועדת ומוכר השושלת. עד גזע של כלב כדי להיות מוכר, זה חייב להיות הוכיח כי הזיווג של שני כלבים בוגרים מאותו סוג אושרה במאפייניה המדויק, הן במראה, התנהגות, כמו צאצאיהם. אם אתה חושב שיש את החווה שלך, חשוב לדעת איזה סוג אתה רוצה לגדל כלב. לאחר מכן תעברו פרט לעיונך עם כמה הגזעים הפופולריים ביותר: לברדור: לוס Labradores הם כלבים מאוד salidores יש פרווה בגווני קרם, שחור וחום. החקלאים הם כלבים רב-תכליתי עם פונקציות רבות. רבים מהם ידועים כמו רטריוור, משמשים כמו כלבים מדריך לעיוורים.

הם נהנים על חפצים שונים בפה שלך, הם נוטים ללעוס דברים. הם מאופיינים על ידי להיות רגיש ולטפל רוב שטחה. הפרווה שלהם הוא דוחה מים, ולכן הם ציידים הימית מושלם. הם כלבים משפחה מעולה. רועה גרמני: הרועה הגרמני הוא המכונה גם כלב משטרה, רועה גרמני וכלבי האלזסית. במקור, הם נועדו לסייע לחקלאים כבשים או רעיית בקר.

הם מאוד חכם, לומד מהר. בשל המבנה שלה, הם משמשים בדרך כלל כמו כלבי עבודה המשטרה או הצבא. רבים מהם גם הם כלבים מדריך. הרועה הגרמני הוא כלב גדול, חזק, ישנם צבעים שונים של הפרווה, רובם קרם, אפור, לבן או שחור. הפודל: פודל (או פודלים באנגלית) יכול להיות חברה טובה מאוד, נאמנים מאוד לבעליהם. הם שייכים זן שקט של כלב בעל שיער מתולתל טבעי. הצבעים שלהם יכול להיות שחור, אפור, לבן או חום. הרכבת פודל נוטה דורשים מאמץ רב יותר לעומת גזעים אחרים. הוא נחשב גזע כדי hipoalergenicaa. הם מפורסמים מאוד לצורך פרוותם יפה, אבל את התחזוקה יכול להיות מייגע. הבעלים חייבים לשמור על שלהם שיער באורך לניהול כדי למנוע קשרים, קשרים. כלבי שפיץ וכלבים פרימיטיביים: כלבי תחש ידועים כמו נקניק כלבים בגלל גופו הארוך. יש להם רגלים קצרות ו פנים מסגרת בולטת. רודפים. אחר ציד התחביבים האהובים שלו בקרב אנשי עסקים ותיירים כאחד. רוב הנקניקיות שסובבתי את הרגליים ואת חזה כמו חבית. הם נאמנים ושובבה, אוהב לרדוף אחרי חיות קטנות כמו ציפורים. החושים שלך טובים מאוד ומוצג היטב פיתח אבל תמיד ביישן. ביגל: ביגל יש תחושה חזקה של ריח, כך הם משמשים לצוד חיות כמו שפנים. יש להם אוזניים גדולות שנותנות מבט מתוק מאוד כאשר הם נמוכים. הפרווה שלהם הוא בדרך כלל שחור, לבן, חום או שילוב של כולם. ביגל ידועים עבור בעל אופי מאוד טוב. האימון יכול להיות קצת קשה כי לכלבים האלה יש תו חזק אשר יכול לגרום להם עקשן. המראה הפיזי, המזג ובעיות בריאות להתייחס בעת בחירת זן לגידול. כמובן, כל כלב שונה. זכור כי כלבים צריך להינתן והטיפול המתאים. בנוסף, לראות את כל סודות כדי לאמן את הכלב שלך עם אילוף כלבים ב: תודה רבה, יום יפה! Sánchez באפריל.